Informacje

Zagłosuj na Jasło – Turniej Miast Zumi 2015

Rozpoczęła się trzecia edycja Turnieju Miast Zumi. Zwycięskie miasto, które pokona ponad 330 rywali w głosowaniu internetowym ma szansę na kampanię reklamową o wartości 200 tys. zł. Ranking, organizowany jest przez serwis internetowy Zumi.pl należący do Grupy Onet.pl, trwa do 25 listopada. Zagłosujmy na Jasło.

Fot. © Urząd Miasta Jasła
Fot. © Urząd Miasta Jasła

Podobnie jak w poprzednich dwóch latach zabawa ma formę rankingu, w którym uczestnicy mogą zagłosować na jedno spośród 335 miast powiatowych. Liczba głosów jest przeliczana  proporcjonalnie do liczby mieszkańców i to ona decyduje o pozycji w rankingu. Ranking 2014 wygrało niewielkie miasto Gołdap, zaś w pierwszej edycji triumfowała kilkunastotysięczna Rawa Mazowiecka.

Do wygrania kampanie reklamowe
Trzy miasta, które zajmą najwyższe miejsca w rankingu otrzymają 99% rabatu na kampanie promocyjne kolejno: I miejsce – 200 tys. zł, II miejsce 100 tys. zł, III miejsce 50 tys. zł. Działania reklamowe będą prowadzone w serwisach Onet i Zumi. Poza tym miasto, które zdobędzie najwięcej głosów, otrzyma nagrodę specjalną – 99% rabatu na kampanię promocyjną w wyżej wymienionych internetowych mediach wartości 50 tys. zł.

Atrakcyjne konkursy
Do tegorocznej edycji „Turnieju Miast” wprowadzono kilka nowości. Już niebawem na stronie Zumi pojawią się dedykowane zakładki konkursowe. Pierwsza nowość – internauci po oddaniu głosu na miasto, które wspierają w turnieju, będą mogli dodatkowo wziąć udział w krótkiej sondzie i pomóc nam wybrać miasta, które szczególnie wyróżniają się i zasługują na miano miasta: Aktywnego Biznesowo, Ekologicznego, Przyjaznego Turystom oraz Bezpiecznego. Po podsumowaniu głosów zwycięskie miasta w każdej z tych kategorii otrzymają 99% rabatu na działania reklamowe o wartości 5 tys. zł. Druga nowość to Konkurs Fotograficzny dla internautów. Zwycięskie fotografie zostaną opublikowane na stronie głównej Zumi i będą nową “tapetą” danego miasta.

Głosować można pod linkiem http://turniejmiast.zumi.pl.

(Zumi/UMJ)

SŁOWA KLUCZOWE